Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji
Karsten Bredemeier, Ilona Gross
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324615308 |
ISBN: | 978-83-246-1530-8 |
Data: | 2009-09-04 |
Opis książki:
- Mordercze metody komunikacji
- Bezpardonowy styl rozmów
- Psychologiczne gierki
- Pełen profesjonalizm
- I inne urocze pułapki!
Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego użytkownika może stać się bronią obosieczną. Jednak we władaniu wytrawnego zawodnika staje się fascynującą, podstępną i wciągającą pułapką. Masz odwagę wznieść się ponad przeciętność i wprowadzić do swojego podręcznego zestawu technik nowoczesne, agresywne metody sprzedaży? Ośmielisz się stosować zaawansowane instrumenty socjopsychologiczne i metody uwodzenia rozmową? Tym, czego poszukujesz, są śmiałe wzory działań, przebojowe style wypowiedzi oraz nieszablonowe sposoby myślenia. Pozwolą Ci one na swobodne i skuteczne kierowanie rozmowami sprzedażowymi, które w sposób prowokujący wyprowadzą rozmówcę z równowagi, zbiją go z tropu i pozwolą Ci owinąć go sobie wokół palca. Drobny wstrząs jeszcze nikomu nie zaszkodził.
- Zabójcze działania sprzedażowe i komunikaty niszczące wizerunek.
- Budowanie trwałego zaufania w prowokacyjno-aktorski sposób.
- Kierowanie rozmową przez stosowanie odpowiednich sformułowań.
- Stosowanie magii pytań służących do pozyskiwania informacji.
- Warte rozważenia psychologiczne schematy uwodzenia rozmową.
Książka "Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji" - Karsten Bredemeier, Ilona Gross - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2009 r.