Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ekonomik |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788377350591 |
ISBN: | 978-83-7735-059-1 |
Data: | 2016-10-07 |
Opis podręcznika:
Przeznaczenie podręcznika:
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Podręcznik „Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Ekonomik. Cena 36.70 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.