pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprzedaż miodu. Łatwa, prosta i efektywna

Autor książki:

Maciej Winiarski

Dane szczegółowe:
Wydawca: WILCZYSKA
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 120 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788392897224
ISBN: 978-83-9289-722-4
Data: 2011-02-08
Cena wydawcy: 24.15 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W jaki sposób namówić ludzi, żeby spożywali więcej miodu? Co zrobić, żeby na rynku, konsumenci, oprócz miodu, dostrzegali także inne produkty pszczele? Jak skutecznie zbudować sieć dystrybucji produktów pszczelich wyprodukowanych we własnej pasiece? Na takie i wiele innych jeszcze pytań odpowiada w swojej najnowszej książce pt. Sprzedaż miodu. Łatwa, prosta i efektywna" dr Maciej Winiarski.
Siłę rozważań Autora wzmaga perspektywa, z której spogląda On na gospodarstwo pasieczne. Bo chociaż rolnik i ekonomista z wykształcenia, Maciej Winiarski pozostaje przede wszystkim pszczelarzem i nie ulega wątpliwości, że nic, co pszczelarskie, nie jest mu obce. W polskim piśmiennictwie pszczelniczym tematy pszczelarskiego rynku, biznesu i marketingu cierpią ciągle na niedostatek publikacji i mogłoby się wydawać, że są traktowane nieco po macoszemu. Wysłuchajmy dr. Macieja Winiarskiego, bo warto. Sprzedaż miodu musi być łatwa, prosta i oczywiście efektywna ku pożytkowi nas, naszych rodzin i konsumentów, którzy po kupieniu w naszej pasiece pierwszego słoika z miodem, będą do nas już zawsze wracać i rozpowiedzą wszem i wobec, że ten i tylko ten miód godny jest najwyższej uwagi.

Książka "Sprzedaż miodu. Łatwa, prosta i efektywna" - Maciej Winiarski - oprawa miękka - Wydawnictwo WILCZYSKA. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2011 r.