pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sport w mediach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Elipsa
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 540 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788371519444
ISBN: 978-83-7151-944-4
Data: 2014-10-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Polsce i na Ukrainie oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Jest to również owoc wspólnej konferencji zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa w ramach corocznego cyklu `Warszawskie Dni Medialne`, w dniach 9-10 maja 2012 roku. Problematyka podjęta w pracy dotyczy jednak kwestii bardziej ogólnych, znacznie przekraczających zagadnienia wiążące się z piłką nożną czy ideą olimpizmu. Wielość i różnorodność dyscyplin sportowych, a także rozmaitość tematów łączących świat sportu i mediów wymagały pogłębionej refleksji naukowej. Ogromne znaczenie sportu w kulturze popularnej nie byłoby przecież możliwe bez udziału mediów, za pośrednictwem których miliony kibiców mogą uczestniczyć w meczach, turniejach i rozgrywkach. Wybitni sportowcy stają się gwiazdami mediów i dzięki nim zyskują ogromną popularność. W dzisiejszych czasach trudno więc sobie wyobrazić sport bez mediów, i media bez sportu.

Od Redakcji

Książka "Sport w mediach" - oprawa miękka - Wydawnictwo Elipsa. Książka posiada 540 stron i została wydana w 2013 r.