pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Format: epub, mobi
Ilość stron: 266 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788366990234
Data: 2025-04-15
50.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Składa się z pięciu rozdziałów. Trzy pierwsze stanowią ramę teoretyczną dla późniejszych analiz. Natomiast dwa pozostałe rozdziały, mające charakter empiryczny, złożone są z rozdziału metodologicznego oraz analizy wyników badań. Ponadto na niniejszą książkę składają się: Wstęp, streszczenie w języku angielskim, Weryfikacja hipotez badawczych, Zakończenie i wnioski, Bibliografia, Spis wykresów i tabel, Kwestionariusz dyspozycji do wywiadu jakościowego oraz Klucz kategoryzacyjny.

E-book „Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls. Cena 50.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.