Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 266 s. |
Wymiar: | 265x160 mm |
EAN: | 9788380959781 |
ISBN: | 978-83-8095-978-1 |
Data: | 2021-07-12 |
Opis książki:
Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.
Książka "Sponsoring seksualny od transakcji do intymności" - Małgorzata Kozioł - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2021 r.