Tytuł książki:
Sponsoring kultury i sztuki w praktyce
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Fundacja Commitment to Europe |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788392595601 |
ISBN: | 978-83-9259-560-1 |
Data: | 2006-01-28 |
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową dla wszystkich ludzi biznesu. Autorki książki - po raz pierwszy w Polsce - w tak systematyczny, logiczny i mądry sposób przedstawiają korzyści płynące ze sponsoringu aż z trzech stron: sponsorowanego, sponsora oraz odbiorców kultury i sztuki, czyli nas wszystkich!
Książka "Sponsoring kultury i sztuki w praktyce" - oprawa miękka - Wydawnictwo Fundacja Commitment to Europe. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2007 r.