pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczny wizerunek wody do picia. Studium socjologiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
EAN: 9788366849952
ISBN: 978-83-6684-995-2
Data: 2023-01-19
27.70 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Złożoność problemu wody pitnej sprawia, że jest on obecnie na świecie rozważany nie tylko przez fizyków, chemików, geografów, biologów czy klimatologów, lecz także przez ekonomistów, politologów czy - jak w tym przypadku, przez dwóch doświadczonych socjologów z UAM. Jakość wody do picia ma coraz większy wpływ na jakość życia ludzi i w szczególności na stan ich zdrowia, ale też staje się w naszej cywilizacji szczególną wartością społeczną i zajmuje coraz więcej miejsca w świadomości zbiorowej. Książka dobrze wpisuje się w mający w socjologii bogate i znakomite tradycje nurt stosowanych badań społecznych, podejmowanych z myślą o oczekiwanych, pożądanych i niezbędnych interwencjach publicznych, jakich dokonuje bądź powinna dokonywać władza - tak centralna, jak i lokalna, samorządowa.

prof. dr hab. Włodzimierz Anioł, Uniwersytet Warszawski
Przedstawione studium empiryczne jest szczególnie cenne ze względu na zakres prowadzonych badań podłużnych, obejmujących okres blisko dwudziestu lat. Dbałość o zachowanie w tak długim czasie porównywalności wyników zasługuje na szczególne uznanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę zmieniające się na przestrzeni lat środowisko, w którym były prowadzone badania, jak i zróżnicowane podejścia do badanego zjawiska oraz rozwój narzędzi badawczych.

dr hab. Paweł Chudziński, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Książka "Społeczny wizerunek wody do picia. Studium socjologiczne" - Ryszard Cichocki, Przemysław Wechta - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2023 r. Cena 27.70 zł. Zapraszamy na zakupy!