Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 275 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788376112763 |
ISBN: | 978-83-7611-276-3 |
Data: | 2009-10-29 |
Opis książki:
Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne - analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątków tematycznych z zakresu: politologii, socjologii, marketingu politycznego, komunikacji politycznej, politycznych public relations. Celem, jaki postawiła sobie autorka, jest analiza zjawiska kształtowania się społecznego wizerunku partii politycznych w ujęciu funkcjonalnym - z perspektywy partii i kandydatów.
Książka "Społeczny wizerunek partii politycznych" - Dorota Dolińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 275 stron i została wydana w 2009 r. Cena 27.93 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.