Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 392 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788301162900 |
ISBN: | 978-83-01-16290-0 |
Data: | 2010-10-08 |
Cena wydawcy: 49.06 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik jest uznanym na całym świecie całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne zarówno w jego wymiarze prywatnym jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne ekonomiczne polityczne socjologiczne kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu telefonii komórkowych sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego globalnego społeczeństwa sieci.
Książka "Społeczne aspekty nowych mediów" - Jan van Dijk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2010 r.