Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 270 s. |
Wymiar: | 168x240 mm |
EAN: | 9788375261561 |
ISBN: | 978-83-7526-156-1 |
Data: | 2009-10-02 |
Opis książki:
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.
W książce szczegółowo omówiono: - rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, - kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, - koncepcję organizacji uczącej się, - rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, - system społecznej odpowiedzialności biznesu, - ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, - perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, - model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
Książka "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa" - Marcin Żemigała - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2007 r.