pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych.

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788373356733
ISBN: 83-7335-673-8
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w. Jej istota polega na tym, że przedsiębiorstwa poczuwają się do odpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego, za efekty społeczne prowadzonej działalności i relacje z różnymi uczestnikami szeroko rozumianego życia społeczno-gospodarczego. Oczekuje się od przedsiębiorstw nie tylko produkcji wyrobów, lecz również udziału w rozwiązywaniu złożonych problemów społecznych. Partnerstwo między biznesem a społeczeństwem, podejmowanie działań zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju i dobrobytem społecznym, popartych etycznymi zachowaniami to podstawa koncepcji społecznej odpowiedzialności.

Książka "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych." - Wioletta Ocieczek, Bożena Gajdzik - oprawa miękka - Wydawnictwo Politechniki Śląskiej. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2010 r.