Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka
Joanna Krasodomska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 186 s. |
Wymiar: | 161x230 mm |
EAN: | 9788380853805 |
ISBN: | 978-83-8085-380-5 |
Data: | 2017-03-10 |
Opis książki:
Książka jest efektem badań statutowych realizowanych przez pracowników Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedstawiono w niej teoretyczne i praktyczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility-CSR) oraz jej ujęci a w rachunkowości. Autorzy omówili zagadnienia dotyczące sprawozdawczości zintegrowanej, głównych standardów raportowania CSR oraz zewnętrznej weryfikacji informacji z tego zakresu. Poświęcili także uwagę problematyce społecznie odpowiedzialnego inwestowania (Socially Responsible Investing-SRI) oraz ujawniania informacji społecznych i środowiskowych przez jednostki gospodarcze reprezentujące różne branże. Przeprowadzili również przegląd zagranicznych i krajowych badań dotyczących CSR i rachunkowości.
Autorzy proponują książkę pracownikom naukowym i wykładowcom wyższych uczelni, doktorantom i studentom oraz osobom zainteresowanym problematyką rachunkowości i CSR, mając nadzieję, że okaże się ona przydatna w ich pracy naukowej i praktyce zawodowej.
Książka "Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka" - Joanna Krasodomska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 186 stron i została wydana w 2017 r. Cena 46.26 zł. Zapraszamy na zakupy!