pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka

Autor książki:

Joanna Krasodomska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 186 s.
Wymiar: 161x230 mm
EAN: 9788380853805
ISBN: 978-83-8085-380-5
Data: 2017-03-10
46.26 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka jest efektem badań statutowych realizowanych przez pracowników Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedstawiono w niej teoretyczne i praktyczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility-CSR) oraz jej ujęci a w rachunkowości. Autorzy omówili zagadnienia dotyczące sprawozdawczości zintegrowanej, głównych standardów raportowania CSR oraz zewnętrznej weryfikacji informacji z tego zakresu. Poświęcili także uwagę problematyce społecznie odpowiedzialnego inwestowania (Socially Responsible Investing-SRI) oraz ujawniania informacji społecznych i środowiskowych przez jednostki gospodarcze reprezentujące różne branże. Przeprowadzili również przegląd zagranicznych i krajowych badań dotyczących CSR i rachunkowości.

Autorzy proponują książkę pracownikom naukowym i wykładowcom wyższych uczelni, doktorantom i studentom oraz osobom zainteresowanym problematyką rachunkowości i CSR, mając nadzieję, że okaże się ona przydatna w ich pracy naukowej i praktyce zawodowej.

Książka "Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka" - Joanna Krasodomska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 186 stron i została wydana w 2017 r. Cena 46.26 zł. Zapraszamy na zakupy!