pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczna odpowiedzialność biznesu.. Nowa wartość konkurencyjna

Autor książki:

Ksenia Buglewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 186 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320822649
ISBN: 978-83-2082-264-9
Data: 2017-09-18
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations.

Książka "Społeczna odpowiedzialność biznesu.. Nowa wartość konkurencyjna" - Ksenia Buglewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 186 stron i została wydana w 2017 r.