Społeczna odpowiedzialność biznesu.. Nowa wartość konkurencyjna
Ksenia Buglewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 186 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320822649 |
ISBN: | 978-83-2082-264-9 |
Data: | 2017-09-18 |
Opis książki:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations.
Książka "Społeczna odpowiedzialność biznesu.. Nowa wartość konkurencyjna" - Ksenia Buglewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 186 stron i została wydana w 2017 r.