pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381022743
ISBN: 978-83-8102-274-3
Data: 2019-12-30
67.12 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych.

Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:
- ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,
- reputacja Fin Tech,
- audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,
- standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,
- działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,
- konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,
- odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.

Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.

Książka "Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2020 r. Cena 67.12 zł. Zapraszamy na zakupy!