Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego
Stanisław Michalczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 478 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788371645440 |
ISBN: | 978-83-7164-544-0 |
Data: | 2009-04-03 |
Opis książki:
Prezentowana pozycja składa się z ośmiu rozpraw poświęconych aktualnym problemom teorii komunikowania masowego. Autor omawia między innymi istotę i charakter współczesnego społeczeństwa medialnego, dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, uwarunkowania europejskiej opinii publicznej oraz teorią społecznego odbioru mediów. W swoich analizach odwołuje się do klasycznego i współczesnego dorobku europejskiej i amerykańskiej nauki o komunikowaniu. Celem książki jest pogłębienie wiedzy teoretycznej i empirycznej w mediach, wskazanie na ich rosnące znaczenie w życiu jednostek i społeczeństw. Przeznaczona jest dla medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów public relations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Książka "Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego" - Stanisław Michalczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK. Książka posiada 478 stron i została wydana w 2009 r.