pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku

Autor książki:

Maria I. Giryn

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 124 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788376111544
ISBN: 978-83-7611-154-4
Data: 2009-09-23
16.63 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Praca zawiera wiele informacji szczegółowych, dobrze udokumentowanych źródłowo i uwiarygodnionych opiniami specjalistów przedmiotu. Walory narracyjne opracowania są godne uwagi, jest ono bowiem napisane żywym, potoczystym językiem. Na uznanie zasługują również walory refleksyjne pracy, gdyż zawiera ona niebanalne stwierdzenia, uogólnienia i wnioski, które trafnie podsumowują rozważania autorki.
Fragment recenzji prof. zw. dr. hab. Marka J. Malinowskiego

Książka "Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku" - Maria I. Giryn - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2009 r. Cena 16.63 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.