Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku
Maria I. Giryn
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 124 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788376111544 |
ISBN: | 978-83-7611-154-4 |
Data: | 2009-09-23 |
Opis książki:
Praca zawiera wiele informacji szczegółowych, dobrze udokumentowanych źródłowo i uwiarygodnionych opiniami specjalistów przedmiotu. Walory narracyjne opracowania są godne uwagi, jest ono bowiem napisane żywym, potoczystym językiem. Na uznanie zasługują również walory refleksyjne pracy, gdyż zawiera ona niebanalne stwierdzenia, uogólnienia i wnioski, które trafnie podsumowują rozważania autorki.
Fragment recenzji prof. zw. dr. hab. Marka J. Malinowskiego
Książka "Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku" - Maria I. Giryn - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2009 r. Cena 16.63 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.