Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Naukowa |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 486 s. |
Wymiar: | 135x215 mm |
EAN: | 9788377370094 |
ISBN: | 978-83-7737-009-4 |
Data: | 2013-08-27 |
Opis książki:
Eric Maigret profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III Sorbonne-Nouvelle pracownik naukowy w krajowym Centrum Badań Naukowych wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu. Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść komunikatywności a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu. Podręcznik jest świetnie skonstruowanym syntetycznym ujęciem najważniejszych związków jakie łączą badania nad komunikacją z badaniami mediów. Obok historii socjologii komunikacji i mediów obejmuje też ciągły dialog z dawnymi wielkimi teoriami. To intrygujące spojrzenie na teraźniejszość i przyszłość nauki o mediach nie pomija aspektów krytycznych i zarysowuje nowe perspektywy poznawcze. Autor opowiada się za pogodzeniem badań nad wytwarzaniem i nad odbiorem podkreśla korzyści płynące z przyjęcia szerszej perspektywy kulturoznawstwa. Książka Erica Maigret jest nowoczesnym interdyscyplinarnym podręcznikiem dla wielu dziedzin humanistyki. Pomysłowa forma prezentowania bogatych treści - zabiegi mnemotechniczne - pozwala błyskawicznie przyswoić wiedzę. Atrakcyjny przedmiot i zalety stylu pisarskiego autora sprawiają że książka będzie wydarzeniem rynkowym.
Książka "Socjologia komunikacji i mediów. Seria: Disciplinae" - Eric Maigret - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Naukowa. Książka posiada 486 stron i została wydana w 2013 r. Cena 48.73 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.