Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Liana Evans
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324629886 |
ISBN: | 978-83-246-2988-6 |
Data: | 2011-08-19 |
Opis książki:
Jak to się robi w nowych mediach- Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
- Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
- Poznaj media społecznościowe od kuchni
Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
- Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, You Tube, Linked In, Flickr i inne serwisy
- Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników
- Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych
- Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych
- Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych
- Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego
- Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy
Książka "Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych" - Liana Evans - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2011 r.