pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Słowo w komunikacji telewizyjnej. Strategie nadawczo-odbiorcze

Autor książki:

Katarzyna Sitkowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375258288
ISBN: 978-83-7525-828-8
Data: 2013-04-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano.

Książka "Słowo w komunikacji telewizyjnej. Strategie nadawczo-odbiorcze" - Katarzyna Sitkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2013 r.