Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 978830116001201 |
ISBN: | 978-83-0116-001-2 |
Data: | 2009-10-22 |
Opis książki:
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.
Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
Książka "Słownik sloganów reklamowych" - Marta Spychalska, Marcin Hołota - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2009 r.