pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Słownik sloganów reklamowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 978830116001201
ISBN: 978-83-0116-001-2
Data: 2009-10-22
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.
Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.

Książka "Słownik sloganów reklamowych" - Marta Spychalska, Marcin Hołota - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2009 r.