Tytuł książki:
Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski i polsko-angielski
Autor książki:
Piotr Ratajczak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Kanion |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 544 s. |
Wymiar: | 111x186 mm |
EAN: | 9788387808044 |
ISBN: | 83-87808-04-0 |
Data: | 2005-01-12 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.
Książka "Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski i polsko-angielski" - Piotr Ratajczak - oprawa twarda - Wydawnictwo Kanion. Książka posiada 544 stron i została wydana w 1999 r.