Tytuł książki:
Słownik marketingu angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wilga |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788371565120 |
ISBN: | 83-7156-512-7 |
Data: | 2006-01-17 |
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.
Książka "Słownik marketingu angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wilga. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2000 r.