Słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie. Polsko-rosyjski, rosyjsko-polski
Piotr Kapusta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 1100 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788379222919 |
ISBN: | 978-83-7922-291-9 |
Data: | 2017-07-07 |
Opis książki:
Zestaw 3 słowników:
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.
Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.
Rosyjsko-polski słownik skrótów ekonomicznych zawiera 7500 haseł obejmujących terminologię z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza z: makroekonomii, mikroekonomii, finansów, bankowości, obrotu giełdowego, rachunkowości, księgowości, handlu zagranicznego, marketingu, zarządzania, ekonometrii, statystyki, transportu, spedycji, prawa gospodarczego i międzynarodowego, Unii Europejskiej.
Książka "Słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie. Polsko-rosyjski, rosyjsko-polski" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 1100 stron i została wydana w 2016 r.