podręcznik:
Slang, idiomy i modne słowa w biznesie. Słownik angielsko-polski
autor:
Roman Kozierkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 408 s. |
Wymiar: | 130x160 mm |
EAN: | 9788375610659 |
ISBN: | 978-83-7561-065-9 |
Data: | 2010-07-28 |
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Słownik zawiera wybór ponad 9000 haseł związanych z slangiem, idiomami, wyrażeniami potocznymi i modnymi słowami (buzzwords) stosowanymi w angielskim języku biznesowym. Słowa i określenia wyjaśnione i omówione w słowniku pojawiają się bardzo często w anglojęzycznej prasie biznesowej, książkach, serwisach internetowych i programach telewizyjnych poświęconych biznesowi i ekonomii. Bez ich zrozumienia praktycznie niemożliwe jest korzystanie z tych ważnych źródeł informacji. Z tego powodu słownik będzie niezwykle przydatny każdemu, kto na co dzień ma do czynienia z angielskim językiem biznesowym.
Podręcznik „Slang, idiomy i modne słowa w biznesie. Słownik angielsko-polski” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.