Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788389574022 |
ISBN: | 83-89574-02-0 |
Data: | 2005-12-12 |
Opis książki:
* Jak stworzyć skuteczny plan PR
* Jak przeprowadzić kampanię reklamową
* Jak wykreować pożądany wizerunek firmy
* Jak efektywnie wpływać na opinię publiczną
* Jak pracować z mediami i klientami
"Nowoczesne organizacje prowadzą świadomą i aktywną politykę komunikowania się zarówno z otoczeniem, jak i we własnym wnętrzu. Jej przedmiotem są dziedziny poruszane w tej książce. Poszczególne zagadnienia są ilustrowane przykładami z praktyki. Książka jest napisana prostym i płynnym językiem, a jej przystępna forma jest przyjazna dla Czytelnika, który choć zajęty, poszukuje nowych sposobów doskonalenia swoich umiejętności."
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów.
Autorzy są pracownikami prestiżowego The Institute of Public Relations w Wielkiej Brytanii. Na co dzień pracują w działach informacji i PR uznanych firm oraz zajmują się doradztwem w tym zakresie.
Książka "Skuteczne techniki PR" - Anne Gregory - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2005 r.