Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 176 s. |
EAN: | 9788328380196 |
ISBN: | 978-83-2838-019-6 |
Data: | 2021-06-24 |
Opis książki:
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle Linked In powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na Linked Inie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to Linked In wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - Linked In powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego Linked Ina:
Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
Zrealizuj założone cele biznesowe
Wygeneruj nowe leady
Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, na Temat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www. Artur Jablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAi B w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce
Książka "Skuteczna reklama na LinkedInie" - Artur Jabłoński - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2021 r.