pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać

Autor książki:

Monika Bartnik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Flashbook
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 112 s.
Wymiar: 105x165 mm
EAN: 9788361063049
ISBN: 978-83-6106-304-9
Data: 2008-11-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwszy podręczny przewodnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne podstawy tej dziedziny. Przewodnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć reklamą, jak wybrać adresata, jak wybrać dobre medium reklamowe (Internet Outdoor Prasa, telewizja, radio), jak sformułować przekaz reklamy.
W przewodniku znajdziesz także informacje: - Jak przygotować reklamę, która sprzeda Twój produkt? - Jakie błędy w reklamie mogą zabić Twoją firmę? - Jakie są najzabawniejsze wpadki reklamodawców?

Książka "Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać" - Monika Bartnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Flashbook. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2007 r.