Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Flashbook |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 105x165 mm |
EAN: | 9788361063049 |
ISBN: | 978-83-6106-304-9 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Pierwszy podręczny przewodnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne podstawy tej dziedziny. Przewodnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć reklamą, jak wybrać adresata, jak wybrać dobre medium reklamowe (Internet Outdoor Prasa, telewizja, radio), jak sformułować przekaz reklamy.
W przewodniku znajdziesz także informacje: - Jak przygotować reklamę, która sprzeda Twój produkt? - Jakie błędy w reklamie mogą zabić Twoją firmę? - Jakie są najzabawniejsze wpadki reklamodawców?
Książka "Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać" - Monika Bartnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Flashbook. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2007 r.