pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Skończ z okresową oceną pracowników

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788377460924
ISBN: 978-83-7746-092-4
Data: 2012-10-24
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czas już zrezygnować z okresowej oceny pracowników.

To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników - jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki, która wiele mówi o bezmyślnych działaniach kierownictwa będących prawdziwą plagą współczesnych organizacji. Według profesora Culberta okresowa ocena pracowników nie tylko jest znienawidzona przez wszystkich, którzy muszą ją przeprowadzać lub też jej podlegają. Jej szkodliwy wpływ nie ogranicza się tylko do psucia morale i ducha pracy zespołowej oraz hamowania rozwoju osobistego pracowników. Odzwierciedla ona coś znacznie poważniejszego: pokazuje sposób, w jaki często zachęcamy - a nawet zmuszamy - naszych kierowników do kontrolowania pracowników poprzez zastraszanie, zamiast zachęcać ich do zrozumienia mechanizmów motywowania pracowników do jak najlepszej pracy.

Pytanie brzmi: co w zamian? W jaki sposób przekazywać pracownikom oceny, które będą trafne, a nie fałszywe, jak to jest obecnie? Czerpiąc ze swojego bogatego doświadczenia w zakresie wspomagania małych i dużych firm, Culbert proponuje alternatywę w postaci omówienia pracy pracowników. To pomoże wszystkim kierownikom w zbudowaniu relacji z pracownikami opartej na zaufaniu, co stanowi jedyną skuteczną drogę ku osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Pokazując, w jaki sposób wykorzystać nasze doświadczenia na temat natury człowieka, Culbert postuluje rewolucyjny nowy sposób myślenia o zarządzaniu ludźmi, który może przynieść ogromne korzyści dla pracowników, ich szefów i właścicieli firm.

Książka "Skończ z okresową oceną pracowników" - Samuel A. Culber, Rout Lawrence - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2012 r.