Tytuł książki:
Silvio Berlusconi. Geniusz mediów i marketingu politycznego
Autor książki:
Jakub Jóźwiak-Di Marcantonio
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atla 2 |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 135x205 mm |
EAN: | 9788360732526 |
ISBN: | 978-83-6073-252-6 |
Data: | 2011-09-15 |
8.66
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
W błyskotliwej karierze Berlusconiego, w którym jedni widzą ucznia Machiavellego i populistycznego hochsztaplera, a inni charyzmatycznego Duce jest coś, co musi skłaniać do refleksji. Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny model demokracji Josepha Schumpetera, ujawnia wielką moc pieniądza, mediów i marketingu politycznego. Dzięki temu wreszcie wiemy, jak można manipulować demokracją i wyborcami. Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Wiesława Bokajły
Książka "Silvio Berlusconi. Geniusz mediów i marketingu politycznego" - Jakub Jóźwiak-Di Marcantonio - oprawa miękka - Wydawnictwo Atla 2. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2011 r. Cena 8.66 zł. Zapraszamy na zakupy!