Tytuł książki:
Siedem kultur kapitalizmu. USA, Japonia, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Szwecja, Holandia
Autor książki:
Charles Hampden-Turner, Alfons Trompenaars
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 396 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326439155 |
ISBN: | 978-83-2643-915-5 |
Data: | 2012-08-03 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię - wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jeżeli przyjrzymy się znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia.W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodowej korporacji, poznaje i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomiczne korzyści.
Książka "Siedem kultur kapitalizmu. USA, Japonia, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Szwecja, Holandia" - Charles Hampden-Turner, Alfons Trompenaars - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 396 stron i została wydana w 2012 r.