Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Księgarnia św. Jacka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 125x195 mm |
EAN: | 9788370307127 |
ISBN: | 978-83-7030-712-7 |
Data: | 2010-03-01 |
Opis książki:
Drugi tom w serii PISANE Z RADIe M, wydawanej wspólnie przez Księgarnię św. Jacka i Radio e M, nosi tytuł 7 dni w Internecie, nawiązując bezpośrednio do tytułu cotygodniowej audycji nadawanej w Radiu e M od 2007 roku. Dwóch dziennikarzy, Piotr Czakański i ks. Artur Stopka, prowadzi przenikliwe rozmowy o tym, co w Internecie piszczy, z jednej strony mowa o oczywistych absurdach, których pełna jest sieć internetowa, z drugiej o wydarzeniach zdecydowanie pozytywnych i niosących nadzieję. Słowem – o mądrych i niemądrych rzeczach w Internecie.
Na pierwszą część książki składa się zapis tekstowy emitowanych audycji, w części drugiej zamieszczono fragmenty tekstów z bloga ks. Stopki, arturstopka.blog.onet.pl.
Książka "Siedem dni w internecie" - Piotr Czakański, ks. Artur Stopka - oprawa miękka - Wydawnictwo Księgarnia św. Jacka. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r.