Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301198015 |
ISBN: | 978-83-0119-801-5 |
Data: | 2018-05-09 |
Opis książki:
"Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci".
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
"Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
"Sieci wpływu" to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Książka "Sieci wpływu.. Psychologia perswazji on-line" - Nathalie Nahai - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2018 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!