Tytuł książki:
Sieci w gospodarce
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320820713 |
ISBN: | 978-83-208-2071-3 |
Data: | 2013-03-14 |
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu "konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci. Autorzy książki - pracownicy i współpracownicy Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów wyższych uczelni różnych typów, ale może też być przydatna dla menedżerów i przedsiębiorców.Książka "Sieci w gospodarce" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2013 r.