pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce

Autor książki:

Mariusz Jarocki, Paweł Marzec

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
EAN: 9788323143574
ISBN: 978-83-2314-357-4
Data: 2021-01-27
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu lat nieodzowne.

Aspektem rozważanym na łamach monografii jest wykorzystanie najnowszych rozwiązań IT w budowie serwisów internetowych instytucji kultury w Polsce. Obiektem autorskich badań stały się zaś biblioteki, centra kultury, filharmonie, opery, instytucje filmowe, teatry, muzea i galerie.

Poddano weryfikacji takie czynniki wpływające na odbiór i poprawne funkcjonowanie strony, jak: technologie wykonania serwisu, obecność instytucji w mediach społecznościowych, audyt dostępności i optymalizacji dla wyszukiwarek, testy mobilności oraz występowanie podstawowych funkcjonalności (m.in. wielojęzyczność, BIP, RSS).

Książka "Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce" - Mariusz Jarocki, Paweł Marzec - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2020 r.