pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301213183
ISBN: 978-83-0121-318-3
Data: 2020-08-28
58.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Książka "Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów" - Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2020 r. Cena 58.53 zł. Zapraszamy na zakupy!