Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301213183 |
ISBN: | 978-83-0121-318-3 |
Data: | 2020-08-28 |
Opis książki:
Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Książka "Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów" - Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2020 r. Cena 58.53 zł. Zapraszamy na zakupy!