SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Piotr Kaleta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 136 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788328388338 |
ISBN: | 978-83-283-8833-8 |
Data: | 2022-02-02 |
Opis książki:
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. Kopiuj-wklej z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą inspirację. W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość (również dla Google), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach naszych działań.
Książka "SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)" - Piotr Kaleta - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2022 r.