pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Autor książki:

John Lovett

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 168x237 mm
EAN: 9788324643516
ISBN: 978-83-2464-351-6
Data: 2012-09-14
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych
Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!

John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.

Książka "Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych" - John Lovett - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2013 r.