pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Autor książki:

Grzegorz Sikorski

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 140x215 mm
EAN: 9788324603497
ISBN: 978-83-2460-349-7
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Książka "Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli" - Grzegorz Sikorski - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2013 r.