Tytuł książki:
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Autor książki:
Grzegorz Sikorski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 140x215 mm |
EAN: | 9788324603497 |
ISBN: | 978-83-2460-349-7 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?
Książka "Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli" - Grzegorz Sikorski - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2013 r.