Rynkowe i społeczne efekty konsumpcji
Krystyna Hanusik, Aleksandra Dudek
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788373954380 |
ISBN: | 978-83-7395-438-0 |
Data: | 2011-08-08 |
Opis książki:
Konsumpcja jest procesem zaspokajania potrzeb ludzi, a odpowiedni jej poziom oraz struktura warunkują prawidłowy rozwój człowieka i możliwość jego funkcjonowania w społeczeństwie. Konsumpcja zależy od bardzo wielu czynników, od poziomu rozwoju gospodarczego poczynając, a na uwarunkowaniach kulturowych i społecznych kończąc. Wraz z rozwojem gospodarki rynkowej konsumpcja naturalna coraz bardziej nabiera charakteru rynkowego, ale również na pewnym etapie przemian gospodarki rynkowej zaczyna szybko rosnąć zakres i skala konsumpcji zbiorowej. Niniejsza monografia poświęcona jest różnym aspektom postaw i zachowań polskich konsumentów oraz wynikającym z nich efektom rynkowym i społecznym. Praca jest adresowana do pracowników naukowych, studentów i pracowników samorządów terytorialnych.
Książka "Rynkowe i społeczne efekty konsumpcji" - Krystyna Hanusik, Aleksandra Dudek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2011 r.