pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rynkowe i społeczne efekty konsumpcji

Autor książki:

Krystyna Hanusik, Aleksandra Dudek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373954380
ISBN: 978-83-7395-438-0
Data: 2011-08-08
Cena wydawcy: 12.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Konsumpcja jest procesem zaspokajania potrzeb ludzi, a odpowiedni jej poziom oraz struktura warunkują prawidłowy rozwój człowieka i możliwość jego funkcjonowania w społeczeństwie. Konsumpcja zależy od bardzo wielu czynników, od poziomu rozwoju gospodarczego poczynając, a na uwarunkowaniach kulturowych i społecznych kończąc. Wraz z rozwojem gospodarki rynkowej konsumpcja naturalna coraz bardziej nabiera charakteru rynkowego, ale również na pewnym etapie przemian gospodarki rynkowej zaczyna szybko rosnąć zakres i skala konsumpcji zbiorowej. Niniejsza monografia poświęcona jest różnym aspektom postaw i zachowań polskich konsumentów oraz wynikającym z nich efektom rynkowym i społecznym. Praca jest adresowana do pracowników naukowych, studentów i pracowników samorządów terytorialnych.

Książka "Rynkowe i społeczne efekty konsumpcji" - Krystyna Hanusik, Aleksandra Dudek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2011 r.