Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Anna Olejniczuk-Merta
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 161x235 mm |
EAN: | 9788320817485 |
ISBN: | 978-83-2081-748-5 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.
Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.
Książka "Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej" - Anna Olejniczuk-Merta (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2007 r.