pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne

Autor książki:

Ryszard Kowalczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 376 s.
Wymiar: 168x242 mm
EAN: 9788362907106
ISBN: 978-83-62907-10-6
Data: 2020-12-23
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny. Umożliwiał on osadzenie w centrum zainteresowań badawczych problematyki przeobrażeń ilościowo-jakościowych oraz ewolucji statusu współczesnych mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego i politycznego. Stąd też poza polem eksploracji badawczej pozostało wiele niemniej interesujących zagadnień, związanych z poszczególnymi aspektami czy kontekstami funkcjonowania mediów lokalnych, zwłaszcza ich zawartości. W rezultacie publikacja jako taka skupia się jedynie na zarysowaniu wybranych aspektów procesu przeobrażeń i stanu mediów lokalnych we współczesnym województwie wielkopolskim, zachodzącego na tle złożonego procesu transformacji systemowej.Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury. Opis stanowi fragment Wstępu

Książka "Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne" - Ryszard Kowalczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2020 r.