Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne
Ryszard Kowalczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 168x242 mm |
EAN: | 9788362907106 |
ISBN: | 978-83-62907-10-6 |
Data: | 2020-12-23 |
Opis książki:
Rozważaniom nad wydarzeniami, zjawiskami i trendami towarzyszącymi formowaniu się rynku mediów lokalnych na ziemiach wielkopolskich towarzyszyła specyficzna perspektywa teoretyczno-metodologiczna badań, a mianowicie paradygmat medioznawczo-politologiczny. Umożliwiał on osadzenie w centrum zainteresowań badawczych problematyki przeobrażeń ilościowo-jakościowych oraz ewolucji statusu współczesnych mediów lokalnych w systemie komunikowania społecznego i politycznego. Stąd też poza polem eksploracji badawczej pozostało wiele niemniej interesujących zagadnień, związanych z poszczególnymi aspektami czy kontekstami funkcjonowania mediów lokalnych, zwłaszcza ich zawartości. W rezultacie publikacja jako taka skupia się jedynie na zarysowaniu wybranych aspektów procesu przeobrażeń i stanu mediów lokalnych we współczesnym województwie wielkopolskim, zachodzącego na tle złożonego procesu transformacji systemowej.Na zawartość pracy składa się sześć rozdziałów, zakończenie, spis map, tabel i wykresów oraz wykaz źródeł i literatury. Opis stanowi fragment Wstępu
Książka "Rynek współczesnych mediów lokalnych w Wielkopolsce. Studium medioznawczo-politologiczne" - Ryszard Kowalczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2020 r.