pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych

Autor książki:

Aleksandra Chmielewska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 362 s.
EAN: 9788380174511
ISBN: 978-83-8017-451-1
Data: 2022-10-21
52.07 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.

W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa - Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.

Książka "Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych" - Aleksandra Chmielewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA. Książka posiada 362 stron i została wydana w 2022 r. Cena 52.07 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.