pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 236x160 mm
EAN: 9788375458251
ISBN: 978-83-7545-825-1
Data: 2018-04-23
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...).

Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej".

prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Książka "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" - Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2018 r.