Tytuł książki:
Rynek książki w Polsce 2014 .Targi, instytucje, media
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Biblioteka Analiz |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788363879303 |
ISBN: | 978-83-6387-930-3 |
Data: | 2014-11-06 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.Tom ?Targi i instytucje? Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
Książka "Rynek książki w Polsce 2014 .Targi, instytucje, media" - oprawa twarda - Wydawnictwo Biblioteka Analiz. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2014 r.