Rund um Märchen
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Cornelsen |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 80 s. |
Wymiar: | 210x300 mm |
EAN: | 9783464603901 |
ISBN: | 978-34-6460-390-1 |
Data: | 2010-08-16 |
Opis książki:
Rund um ... to seria zeszytów formatu A4 o różnorodnej tematyce, zawierających gotowe karty pracy do kopiowania. Dzięki urozmaiconym zadaniom doskonale uatrakcyjniają i uzupełniają zajęcia, umożliwiają pracę w grupach i realizację różnorodnych projektów. Świetnie sprawdzają się także w zróżnicowanych wewnętrznie grupach oraz na tzw. zastępstwach.
Rund um Werbung Przygotowane karty pracy dają studentom i uczniom możliwość zajęcia się reklamą i jej rozwojem w sposób ukierunkowany na działanie i produkcję.
Materiały skłaniają m.in. do analizy strategii marketingowych, wypróbowania własnego zachowania jako konsumenta, tworzenia własnych tekstów reklamowych, krytycznego spojrzenia na reklamę i jej oddziaływanie.
Książka "Rund um Märchen" - oprawa miękka - Wydawnictwo Cornelsen. Książka posiada 80 stron i została wydana w 2006 r.