pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rund um Märchen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Cornelsen
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 80 s.
Wymiar: 210x300 mm
EAN: 9783464603901
ISBN: 978-34-6460-390-1
Data: 2010-08-16
Cena wydawcy: 69.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rund um ... to seria zeszytów formatu A4 o różnorodnej tematyce, zawierających gotowe karty pracy do kopiowania. Dzięki urozmaiconym zadaniom doskonale uatrakcyjniają i uzupełniają zajęcia, umożliwiają pracę w grupach i realizację różnorodnych projektów. Świetnie sprawdzają się także w zróżnicowanych wewnętrznie grupach oraz na tzw. zastępstwach.
Rund um Werbung Przygotowane karty pracy dają studentom i uczniom możliwość zajęcia się reklamą i jej rozwojem w sposób ukierunkowany na działanie i produkcję.
Materiały skłaniają m.in. do analizy strategii marketingowych, wypróbowania własnego zachowania jako konsumenta, tworzenia własnych tekstów reklamowych, krytycznego spojrzenia na reklamę i jej oddziaływanie.

Książka "Rund um Märchen" - oprawa miękka - Wydawnictwo Cornelsen. Książka posiada 80 stron i została wydana w 2006 r.