pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe

Autor książki:

Magdalena Ławicka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381024198
ISBN: 978-83-8102-419-8
Data: 2020-11-24
60.30 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W książce zaprezentowano problematykę budowania i rozwoju trwałych relacji pomiędzy uczelnią publiczną a przedsiębiorstwami. Procesowe podejście do planowania oraz implementacji współpracy uczelni z interesariuszami ze środowiska biznesu pozwala budować partnerskie relacje z przedsiębiorstwami, co przekłada się na szereg korzyści społecznych i ekonomicznych.

Wśród omówionych zagadnień m.in.:
- rosnąca rola zaufania jako czynnika stymulującego interakcje społeczne i biznesowe pomiędzy współpracującymi organizacjami
- geneza i rola relacji we współczesnym zarządzaniu i budowaniu wartości
- jak przeobrazić jednorazową współpracę w relację opartą na wspólnych fundamentach, czyniąc z uczelni podmiot, który inicjuje współpracę i aktywnie dba o jej jakość
- pełna charakterystyka czynników i metod zarządzania relacjami z interesariuszami przez władzę uczelni publicznych.

Książka "Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe" - Magdalena Ławicka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2020 r. Cena 60.30 zł. Zapraszamy na zakupy!