Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe
Magdalena Ławicka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381024198 |
ISBN: | 978-83-8102-419-8 |
Data: | 2020-11-24 |
Opis książki:
W książce zaprezentowano problematykę budowania i rozwoju trwałych relacji pomiędzy uczelnią publiczną a przedsiębiorstwami. Procesowe podejście do planowania oraz implementacji współpracy uczelni z interesariuszami ze środowiska biznesu pozwala budować partnerskie relacje z przedsiębiorstwami, co przekłada się na szereg korzyści społecznych i ekonomicznych.
Wśród omówionych zagadnień m.in.:
- rosnąca rola zaufania jako czynnika stymulującego interakcje społeczne i biznesowe pomiędzy współpracującymi organizacjami
- geneza i rola relacji we współczesnym zarządzaniu i budowaniu wartości
- jak przeobrazić jednorazową współpracę w relację opartą na wspólnych fundamentach, czyniąc z uczelni podmiot, który inicjuje współpracę i aktywnie dba o jej jakość
- pełna charakterystyka czynników i metod zarządzania relacjami z interesariuszami przez władzę uczelni publicznych.
Książka "Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modelowe" - Magdalena Ławicka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2020 r. Cena 60.30 zł. Zapraszamy na zakupy!