pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788381420242
ISBN: 978-83-8142-024-2
Data: 2018-05-25
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Co się nie rozprzestrzenia - umiera" - tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.

Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.

"Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję."
Z rozdziału Jak czytać tę książkę?

Książka "Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze" - Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2018 r.