Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze
Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788381420242 |
ISBN: | 978-83-8142-024-2 |
Data: | 2018-05-25 |
Opis książki:
"Co się nie rozprzestrzenia - umiera" - tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.
"Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję."
Z rozdziału Jak czytać tę książkę?
Książka "Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze" - Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2018 r.