pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja. Seria: Vademecum księgowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788326489730
ISBN: 978-83-2648-973-0
Data: 2016-05-25
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo-promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach.

Z książki dowiesz się:
- w jaki sposób udokumentować akcje promocyjne, aby wydatki z nimi związane móc zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów,
- jak skonstruować akcję promocyjną, żeby nie powodowała powstania przychodu po stronie klienta,
- jak należy opodatkować sprzedaż "za złotówkę",
- czy premie pieniężne powinno się zaliczyć do przychodów podatkowych, czy też należy pomniejszyć o ich wartość koszty uzyskania przychodów,
- jak prawidłowo dokumentować premie pieniężne,
- jak należy ewidencjonować faktury korygujące odnoszące się do rabatów,
- w jaki sposób sprzedawca i nabywca powinni wprowadzić do ksiąg rachunkowych rabat, premię pieniężną i sprzedaż premiową.

Opracowanie zawiera praktyczne porady wyjaśniające zasady ewidencji i opodatkowania różnego rodzaju akcji promocyjnych, opatrzone licznymi przykładami, oraz odpowiedzi na pytania.

Książka "Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja. Seria: Vademecum księgowego" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2016 r.