pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo

Autor książki:

Mirosław Lakomy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Maternus Media
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788389701190
ISBN: 978-83-8970-119-0
Data: 2010-11-10
Cena wydawcy: 18.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżerów określenia misji i wizji oraz wyboru strategii, których różne rodzaje omówiono w publikacji.

Książka "Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo" - Mirosław Lakomy - oprawa miękka - Wydawnictwo Maternus Media. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2010 r.