Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Maternus Media |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788389701190 |
ISBN: | 978-83-8970-119-0 |
Data: | 2010-11-10 |
Cena wydawcy: 18.20 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżerów określenia misji i wizji oraz wyboru strategii, których różne rodzaje omówiono w publikacji.
Książka "Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo" - Mirosław Lakomy - oprawa miękka - Wydawnictwo Maternus Media. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2010 r.